Saturday, saturday..

Lördag betyder crosscountry med B-sloetjejerna!

Fyra av dem kom idag, plus en tjej som inte varit här förut och Dels ägare som provred Amigo. Hon måste ha nått att rida Hunter Trials nu när Del är skadad. Tjejen som inte varit här förut kunde inte rida Clint för hon "kände sig elak när hon drog i hans mun". Ja, då kan hon ju gå tillbaka till sitt ridhus för här måste man faktiskt hålla hästarna lite!!

Ponnyklubben var här idag så det har kryllat av ponnyer här nästen hela dagen. Lisa, Emer och jag mockade ut A-stallet och sen red vi ut.

Lisa mockar hos Splinter


Emer mockar åt Jameson


När vi red ut satte jag Lisa på Jameson, Emer på Polyanna och mig själv på Liagh. Mitt nya blåa spö var med ut så Liagh vågade inte busa så mycket som hon gjorde i början när hon kom hit. Hon tjurade lite vid vattensplahet, men det var inget märkvärdigt. Jag är nöjd!! :)

Slängde in Liagh i boxen och sprang ner till fältet och tog kort på Lisa och Emer. Det var molnigt så det blidde inte så bra, men här är resultatet i alla fall;

Lisa + Jameson


Emer + Polly-poop!






Genom sjön måste man gå! :)


Gullungar!


När vi gick hem sa TipToe att det var dags att ta in henne också. Man får inte glömma lilla tån!


Vi fodrade och sen kom Oliver hem från hunten så vi fixade hästarna. Det var allt tror jag.. :)
Imorgon ska vi ut med hundarna runt 10, antar att det blir jag, Oliver och Janet. Hoppas jag får en snäll häst, jag red ju Liagh idag så henne slipper jag nog, haha!


Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0