I'm a painter!

Tiny var heeeelt underbar idag! I alla fall på slutet när jag lärt honom hur man skulle göra, haha. Vi var nere på ridplanen nästan hela tiden och gjorde gymnastikhoppning, precis som jag skrev tidigare, och i början gick det lite för fort, och svänga var lite trixigt. På slutet svängde han jättebra och hoppade bra hela tiden så jag ska fortsätta såhär ett tag nu -  skynda långsamt!

Jag tog ut Goofey "for a spin", och hon var seg som vanligt. Booooring!

Klockan 1 kom Lisa och jag åt lunch medans hon drack te, och sen åkte hon och köpte med målarfärg. Jag väntade på lastbilen med grus som skulle komma "om en timme" och var såklart 20 minuter sen. Jag kunde alltså ha följt med Lisa.

Vi målade och lyssnade på musik självklart sjöng vi vackert för alla stackare som råkade vara i närheten. Taylor Swift's "You belong with me" gick på tok förmånga gånger!! Vi satt ute i solen till 20 över 4 då vi kvällsfodrade (en timme sent alltså...), och sen fortsatte vi måla tills Oliver kom hem med hästarna från hunten. Vi är så himla duktiga!!


Lisa försökte få mig att övningsköra Jeepen med trasig ratt - nejtack!
Så hon ska (läs: inbillar sig att hon ska) lära mig att köra bil i någon av hennes bilar. Stackars bilar!


The Cottage -före!


The cottage - efter!

När vi var klara med allt åkte jag och Lisa och hämtade pizza i Portumna som vi slukade så fort vi kom hem. Vi var så jäkla hungriga!! East Galway hade en skithunt idag och deras duktiga superhundar fick inte ett spår av räv. Jag undrar om det kan ha något att göra med hans finfina humör? Haha!! Skadeglädje är den enda sanna glädjen, eller?


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det ONE TREE HILL!! Äntligen har Lisa blivit beroende och hon har köpt säsong 1-5. Jag har redan sett 1-4, så hon lånade ut säsong 5 till mig nu! Hallelujah!!

Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0