Schizophrenia

Idag har Janet sin ledig dag, så jag var helt ensam. Inte helt fel...!

Något som däremot var fel var det schizofrena vädret.. Först var det jättesoligt, sen spöregn och världens blåst, sen sol igen. Det dåliga vädret var verkligen helt horribelt!! Jag sprang som en galning mellan hagarna och släppte ut hästarna och tog in dom igen när regnet kom.


Random bild från igår

Innan lunch löpte jag mellan hagarna som sagt, och jag hade 3 laddningar i walkern medans jag mockade. Efter lunch var vädret någon slags blandning mellan det dåliga och det bra - duggregn och blåst.

Jag trotsade vädret och skrittade ut hårbollen Naz, badade Charlies ben och sen busade jag med Frodo. Frodo har varit för lydig och snäll på sistonde så vi var tvugna att busa lite idag på några stora fält. När vi kom galopperande på en grusväg kom vi in på den trixigaste delen på novice banan från igår. Det är det tvåkombination med ca 2 galoppsprång emellan, men - man ska bara hoppa första, sen svänga 90grader vänster och då har man (efter svängen) 2 galoppsprång till ett träd man ska hoppa. Hästarna tror ju att dom ska hoppa hela kombinationen!


Random bild från igår


Det bara dök upp där utan att jag tänkte på vart vi red, så vi tog chansen och hoppade det! Varför inte lixom? ("what's the worst that can happen?") Bra gick det också förresten.

På slutet blav han lite för glad, men hellre det än nån tråkmåns!

Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: JihadJane

Åh herregud.

Har varit borta två nätter och det känns som det var 100år sen jag red. Jag blir helt sjuk av att se dina xc-bilder!!!



Keep blogging. Love it!!

2010-03-23 @ 19:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0