East Galway Hunter Trails, 21-03-10


Solen sken heeeela dagen idag! Så jäkla skönt att gå runt i värmen och kolla på alla som hoppade, ta lite kort och bara mingla omkring. Jag var ju inte med förrän i sista klassen så jag hade massor av tid!

Klassordningen var;

- Novice singles (Kim&Kino, Pia&Conor, Tori)
- Novice pairs (Roz&Zorro, Shane&Splinter)
- Open singles (Shane&Splinter)
- Open pairs
- Pre novice singles
(Michelle&Smokey)
- Pre novice pairs (David&Lexus + Janet&Barnaby, Jag&Lee + Pia&MrFox)



Kim&Kino gick felfritt (det vara knappt 20 av över 90 felfria ekipage i denna klassen.)


Pia&Conor hade två vägran



Tori, våran veterinär.


Shane&Splinter. Jag fick ingen bild i den svårare klassen, men tydligen gick dom omkull. Ekipaget innan gick omkull efter ett hinder, men han fick inte veta något så han hoppade ändå så dom gick också omkull. Bra jobbat hinderpersonalen!


Ross&Zorro


David&Lexus - Janet&Barnaby


Jag&Lee - Pia&MrFox

Jag ser gigantisk ut på den stackars ponnyn! Och jag hatar krav på säkerhetsväst.

Ni skulle ha sett Lee i startgrejen när Barnaby och Lexus fick galoppera iväg över fältet! Han hoppade rakt upp i luften och vände 180grader och började snurra runt som ett freak. Snyggt om jag hade ramlat av innan start...
Han var AWESOME hela vägen, helt totalt underbar! Han älskar det verkligen. Hade inte MrFox varit en sån slöfock, och va tvungen att gå först så hade vi kört om dom och varit i mål så fort att ingen hann se att vi ens var på banan, haha! Genvägar is the shit!

Imorgon ska jag kanske ut på banan igen. Ska nog ta TipToe, Liagh och Maxi runt babybanan och kanske försöka mig på den mellansvåra med Frodo. Det var ju ponnysar som gjorde den idag (underskatta aldrig en ponny) så det ska vi nog fixa! :)

Att busa runt en minibana en underbar dag på en ponny var precis vad jag behövde - energikick!

Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: MamiJane

Åh herregud vad avis jag är!!

01.20 och jag är incheckad på hotellet...dax att sova!



Love you madly!!



Proud Mama

2010-03-22 @ 01:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0