The WORST thing, do you really wanna know ?

Nu är jag tillbaka från min xc-promenad. Jag följde novice och open banorna för de är väll det som är rologast att ta kort på. Jag måste säga att jag och Frodo skulle ÄGA på novicebanan.

Pre Novice = babybanan
Novice = Mellansvår (lätt!)
Open = Högst o trixigast


När jag kom in satt Oliver, Pia och Alex i hallen och pratade. Oliver undrade vad jag gjorde ute på banan så sent, och jag sa bara att jag kollade vart jag skulle stå med kameran. - Överallt!  Banan är inte så lång, typ 25 hinder, men hindrena är inte särskilt nära varandra...

Hur som helst hoppade Janet in från ingenstans och avbröt; 
J - "I think Wilma should do the pre-novice with TipToe!"
O - "Yeah, why not?"
J - "She was brilliant today!!"
O - "What's the worst thing that can happen?"


Hur som helst vet jag att om jag går ut på dendär banan på söndag - så sitter jag på en skäck!

Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wohooooooo!!!!

Fy bubblan vad kul!!!



...får du inte ta Frodo på Open? ;)

2010-03-19 @ 22:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0