Short day, but still a late update

Jäkla pissväder!!!

Det har regnat och tokblåst hela dagen, så vi red inget idag. Vi fick inte rida för Oliver av olika anledningar, haha.

Hur som helst satte jag DeBommer, Porter, Spice Girl och TT i walkern, och sen lekte jag och Janet skönhetssalong med hästarna inför helgen. Den nya gråa hästen, Zorro, Naz (jag ville dö när jag ryckte hans låååånga ovilliga man UTAN kammen...), Splinter, Ivory, Conor och Polyanna blev utsatta.

Beauty treatment = rycka man, tvätta ben, borsta och kamma+tvätta svans.

Janet tyckte att jag skulle ta ledigt halva dan efterom stt det inte gick att göra något ändå, så efter lunch gick jag upp på mitt rum och gömde mig under täcket. Eller ja, först duschade jag och tog på mig min rosa mysdress, sen lagade jag lunch (tonfisk+majs+ostmix) och sen kollade jag på slutet av One Tree Hill - säsong 5. Jag måste ha säsong 6 nu!!!

Det värsta är att jag har sett avsnittet efter, men jag kommer inte ihåg. GIFTER LUCAS SIG MED LINDSEY, PEYTON ELLER BROOKE? Jag får panik. Måste. Googla. Måste. Veta.

Jag vill självklart inte att ni berättar för mig. Förlåt för allt OTH-prat, men jag har inget hästigt att säga.


När OTH-boxen var slut gav jag mig på en säsong av Family Guy, men den kunde inte uppfylla mina behov så jag gick ner och lagade middag med Janet istället. Kyckling blev det idag, och vi lagade för mycket som vanligt.


David och Michelle kommer hit ikväll redan, och båda två ska ställa upp i tävlingarna på söndag. Michelle är kär i Smokey!



Gissa om jag ska vara berädd med kameran på söndag ;) ?


Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0