Tidy, tidy, tidy...

Dagens stora projekt; Städa gården inför imorgon!

Först var det förstås Ballinasloegruppen och dom var som vanligt. Idag var det Marion på Peter Pan, Ann på Hennesy, Karen på Amigo och Caroline på Lizzy. Hennesy var en slöfis idag så jag lånade ut mitt spö till Ann efter de första hindrena och bad till gud (?) att Lee skulle sköta sig. - Vilket han gjorde!

Vi sopade, sopade, sopade hela gården och mockade, mockade, mockade innan vi gick på lunch och nästan somnade med huvudet i maten. Pia är förresten här igen nu! Den svenska tjejen som bor i England, remember?


Conor & Pia sist hon var här.


Jag red ut med henne på Rio lite senare, och hon hade Arwen. Prefekt kombo - båda är dyngstarka efter och halvspooky och fega först... Verkligen bra hästval måste jag säga.

Nu måste jag gå; Middagsdags! David är bäst helt klart.


Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0