That's the day I'll die

Nu ska jag vara dramatisk, lite dryg coh lite djup och säga att ibland funderar jag lite på döden, och att man faktiskt inte vet hur länge man lever. Sure, jag är ung och "har hela livet framför mig", men man vet ändå aldrig. Läskigt, eller hur ?

Nu vet jag i alla fall när jag kommer dö; någon gång mellan 30 mars och 4 april.

Det kommer hit SEXTON ridande Italienare, barn och hela köret som ska vara här och rida i 5 dagar! Plus att den 30:de kommer det hit folk från en Amerikansk modetidning och ska ha photoshoot, så vi måste ha några hästar jättefina och typ.. hjälpa modellerna upp på hästarna?

Hur som helst. Det var nog körigt med 8 Italienare i 2-3 dagar, hur ska vi då klara 16 stycken i 5 dagar? MED BARN! Ibalnd önskar jag bara att Oliver satte stopp och delade upp stora grupper som denna... TipToe, jag antar att du har två veckor på dig att växa upp och bli en barnponny!



Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer
Postat av: Jane

Hahahaha!!



Skrattar så jag ramlar av stolen!

Skynda dig TipToe, skynda dig!!!



Dax att kasta en bulle till Oliver..?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0