Paint Paint Paint

Idag har jag verkligen inte gjort något annat än att måla hinder. Vattenhindret var roligast, för då fick jag stå i vattnet och måla!! Dum som jag var satta jag mig ner på huk och fick vatten i hela stövlarna. Smart Wilma, SMART!

Jo, en sak till har jag gjort; släppt ut MASSA hästar. Åh, dom blev så glada när dom fick gå ut! Jag blir helt glad av att se dem springa omkring, busa och rulla. Energin smittar av sig tror jag, och det är bara bra.

Hoppas att det inte börjar regan imorgon, för det vill vi inte!
Jag och Lisa har ju massor kvar att måla inför huntklubbens "Hunter Trials" som kommer i slutet av månaden. Efter det kommer jag dränka er i bilder kan jag lova, jag hoppas att vädret är bra den dagen.


Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0