Pain in the...

Igår hade vi jättemycket uteritter som rubbade hela våran dag. Janet tillbringade de två timmarna innan första uteritten med att borsta svansarna på alla hästarna istället för att mocka, så jag började mocka hennes boxar medans hon tog ut sista skritt-travgruppen. Det fick jag fan för idag då mina boxar såg ut som helvete...

Whatever.


Vi hann inte ens äta lunch igår, så på slutet bettedde vi oss som PMS-monster båda två men vi förstod nog varandra och försökte göra det bästa av situationen. VM i fejkade smile, haha.

Inget gick rätt på slutet heller. Hästarna klev på mig, jag tappade grepen hela tiden, skottkärrorna bara välte, jag smällde igen boxdörrar utan att ta ut armen först. Ja, ni fattar. Man är så nära, men allt tar 10 gånger längre än det brukar bara för att det strular. Jag vill bara sätta sig och gråta i ett hörn och hoppas att någon annan gör jobbet.

Vi hade i alla fall kvällen att se frasm emot. Jag ville först inte gå eftersom att min dag blev skit på eftermiddagen, men Lisa sa att hon inte tänkte gå om inte jag gick. Jäkla hon, men jag är glad att jag gick tillslut. :)


Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0