No party princess tonight

Trots min sovmorgon (till 9) orkar jag inte gå på Daveys överraskningsparty ikväll. Jag känner mig så himla tråkig, men jag orkar verkligen inte. Istället sitter jag här i Janets mysiga fåtölj (stavas det verkligen så?) med en Mango-Papaya-Passionsfrukt yogurt och min data.

Lisa hämtade mig halv 11 idag, efter att jag kommit upp ur sängen och duschat och vi åkte till Nenagh istället för Galway. Jag ska ju till Galway med Alex nästa eller nästnästa vecka ändå. Det blev 2 halsband, 2 par örhängen, en vit tröja med nitar, en randig t-shirt med nitar, en till t-shirt, två mjukisdressar, 2 kavajer (kunde inte bästämma mig för marinblå eller svart så det blev båda), ett par skor, ett nagellack, två natlinnen, en cardigan, ett jättegulligt linne/nattlinne, en skjorta, massor av hårprodukter, massa söta tjockstrumpor och mer jag inte kommer ihåg. Vi var på ett penneys-wannabeställe så det var billigt!


Älskar skorna! Dom är jättelätta att gå i för att vara heels.


En babyblå och en knallrosa mysdress. Lovely!


Efter shoppingen åkte vi hem och beställde pizza på vägen hem. När vi var näääästan hemma och kom till bron över shannon som tar oss från county Tipperary till county Galway (en "county" verkar vara lite som våra landskap eller något) så var den en lååååång kö för bommen var nere för de fick inte upp den. Vi fick åka en 40 minuter längre väg för att komma över bron på ett annat ställe, så när vi kom till pizzerian (som vi ringde och varnade att vi skulle bli sena) så hade de slängt våran gamla pizza och gjort en ny. Hur snällt!?

Vi tog pizzan och åkte hem till Lisa där vi tjockade oss med chips, dipp, choklad och pizza framför One Tree Hill. Hur mysigt som helst framför den lilla brasan hon hade gjort!

Jag åkte hem runt 7 för att hinna till överraskningspartyt/middagen vi skulle ha för Davey, men när jag kom hem ville jag bara packa upp mina saker och sätta mig här. Jag tänkte gå först, så jag bättrade på min make-up, bytte kläder och fixade håret. Sen ångrade jag mig och stannade hemma. Janet är också hemma. :)

Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: tant Anna

Åh vad underbart att få shoppa lös! Och ha en ledig dag! Hoppas kroppen gillar det också! Bra att du lyssnar på den och tar det lugnt. Själv hade jag haft verkligen svårt att avstå en 21-års fest. Det är hur stort som helst att fylla 21 på irland!

2010-03-14 @ 21:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0