Midnight Hunt

Inatt är det dags för midnight hunt!

Sist det var gjort var 1999, här är ett litet videoklipp från sist;



Men hörrni.. Gissa vem som ska med!?

Jag trodde inte att jag skulle med eftersom att det bara är begränsat antal som får följa med. Alltså typ Oliver, gänget och deras bästa vänner osv. Tamara är här och ska med, och Michelle, David, Davey, Claire och Laura också. Jag tror att man ska rida typ "i par", alltså hålla koll på varann för att ingen ska råka ut för något och bli glömd.

Jag har inte bestämt vem jag ska rida än.
"Det finns ju 50 hästar att välja på" tyckte Oliver. Ingen hjälp där inte.


Tycker ni att jag ska ta halvt självmord och ta Frodo? :D Fort kommer det gå då i alla fall!

Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: Mami

Åh herregud!!

Ska du verkligen med på det där..?

2010-03-27 @ 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0