Let's change the place to please the new girl!

Nu ska vi börja vara i stallet "a bit before 7.30" nu för tiden, istället för 8. Jag har ju varit lite sen ut de senaste dagarna tydligen.

Ursäkta? Det är inte jag som varit sen, det är Janet som varit tidig!! En viss skillnad om ni frågar mig. Ska jag behöva gå upp halv 6 för att inte missa när hon går ut eller? Det låter ju väldigt logiskt att ändra gamla rutiner för att någon ny kommer och känner för att kliva upp tidigare.


Jag blir galen!



Och så saknar jag svensk pizza.



Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kanske är så att Oliver har en thing för Janet?

Eller så är han sådär igen att han ska show off för att det är nån ny som han har mer respekt för än dig? Känns bara så typiskt oliver, vi var ju alltid för tidiga när vi var ute så tidigt...

Vad trött jag blir! Säg till om du inte orkar mer för då kommer jag och hämtar dig, din mor är på krigsstigen också :p

Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0