"I'm just a baby :("

Varje gång jag gått in för att mata Tiny eller mocka hans box sen vi trillade över varandra i en liten hög så har han sett jätteledsen ut. Ångerful kanskel? Jag vet inte, men han är så himla gullig och jag vill bara säga till honom att allt är okej och att jag inte är arg på honom.

Det finns inget elakt i den hästen, och han beter sig som om han vore en liten ponny. Han önskar nog att han var en liten ponny, eller en liten hund som kan hoppa upp i någons famn!! Hade det inte kostat så mycket att frakta över hästar hade jag velat köpa honom billigt och ha honom som hemmahäst och ge honom allt mod han förtjänar som jag inte har tid att ge här. Vem vet, han kanske har dolda talanger också?

Lilla gullebäbis, är det fint väder imorgon ska jag ut och motionera honom. :) Funderar på att börja rida honom efter kvällsfodringen nu när kvällarna är ljusare. Då vet jag att jag alltid har tid och jag har inget att skynda tillbaka till, så vi kan vara ute länge och ta det lätt. Bygga muskler och mod, för han har inte särklit mycket av något av det.




Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0