I thought the hunt was over...?

Idag var det tydligen Olivers hunt - igen!

Han åkte, Davey var med, och som sagt så åkte Janet också. Oliver sa åt mig att bara göra var jag behövde, och inte göra för mycket. Whatever, han märker inte om jag rider en häst eller 25.

Jag hade de nyinkomna hästarna i walkern, red Charlie till sjön, motionerade Jameson, satte Frodo, TipToe, Lizzy och Lady i hagar och så tvättade jag Wilson. Det var nog allt. :) Tänk vad fort det går att rabbla upp allt!

Måste säga att hästarna var jättefina när de åkte iväg imorse. Alla hade svansflätor, hovolja och glänsande utrustning. Det är kul att kunde fixa dem så fina när det bara är några få som åker. Polyanna fick se ut som trollet i skogen eftersom att Oliver kom på att hon skulle med precis när vi skulle lasta, men hon var glad ändå.


Jag filmade lite när jag släppte ut Frodo. Han var lugn och tråkig :(

Ponnyn på slutet är en  av de nya unghästarna som ska såt i hage ett tag och fundera på allt de lärde sig under inridningen. Eller något. Hon är i alla fall kul att kolla på, för hon rullar varje gång hästen i hagen bredvid rullar, haha. Copy cat #1!



puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0