I think i think too much

Jag tog ut Maxi på en sväng och hoppade raka linjer med henne. Inget böjt alls, för hon vet aldrig vart hon ska efter ett hinder oavsett hur mycket man visar. Hon skruvar sig i hoppet och landar helt skevt och vet inte vart hon ska känns det som... Men hoppa kan hon - inget snack om saken! Hon hoppar så lätt att man glömmer bort hur liten hon faktiskt är.


Maxiiii


Jag tog ut Naz på en liten ridtur - enbart skritt. Vi sätter igång honom och två lurvtussar till men han stannar walkern så vi måste rida honom, haha. Jag ryckte hans man igår så han var väldigt stilig idag! Har ni tänk på att när man ska säga tex Naz's bridle så låter det lite som om man säger Nasses på skev svengelska? Det har jag, så nu heter han Nasse på svenska för mig. 

Intressant va? 

Puss,

WilmaVictoria-



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0