Hallelujah!

Gissa vad det är dags för imorgon??



Det är två saker!



1. Överraskiningsparty för Davey som fyller 21 nu/snart/whatever.

2. Min lediga dag !!



Kan ni fatta? Janet har fixat så vi kommer ha en ledig dag var typ varje vecka, så länge det inte händer för mycket och mockningen är gjord. Är det bara en vanlig dag så klarar man sig själv här, det har ju jag gjort sen jag kom tillbaka efter nyår. :)

Antingen blir det junkfood och OTH-marathon @ Lisa's place, eller så åker vi till Galway och shoppar snygga kläder inför kvällen. Vi får se vad som händer, för mig spelar det ingen roll! Janet har lånat ut ett par killer heels till mig redan. ;)


Note to self; stäng av mobillarmet och dra ner rullgardinen på rummet!



Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0