Good start of the week...

Vi släppte ut 18 hästar i hagen idag tror jag, alla utan täcken. Solen sken och det var varmt och skönt - hästarna älskade det! Speciellt Amigo, Conor, Dex, Hennesy och Zorro som fick gå tillsammans i den största hagen och busa.




Jag red ut på en kort tur med Indiana-mamma och Indiana-dotter, och det var verkligen en liten lugn tur eftersom att de huntade igår. Träningsvärk tror jag att det kallas ;). När vi kom tillbaka till gården red jag och dotterna ner på fältet och hoppade, och mamman lämnade Rocky till Lisa och tog kort/filmade. Så genomsöta är dom!!

Jag red även ut med Scott lite senare och jag tog Jameson som är underbar! Scott hade Victor, så för att han inte skulle få stone bruises inför hunten imorrn som han har fått lite på sistonde så hoppade vi bara på fälten, och skrittade mycket. Solen sken och Scott var trött efter allt resande, så han var nöjd ändå och patade hål i öronen på mig... Men det är väll bra för mig antar jag?

Vi tvättade inte alla hästarna idag, bara 5-6 av dom. 5-6 ska gå ut imorgon igen, och så tvättar vi dom efter det och samma sak resten av veckan tills alla är tvättade. Snällt och smart på samma gång!

Nä, nu har jag tvätt att vika, och bilder att maila!

Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0