On the ball!

Denna dagen har sett ut lite som igår. Jag och Janet red ut själva på Lexus och McNally (jag fick McNally  - HA!) och lilla nallen var jätteduktig! Sist David tog honom till en hunt satte han ner huvet och sprang utan att titta, och sprang rakt in i en stenmur. Intelligent?

Bara den ena tyska tjejen var med idag, för den andra åkte hem igår kväll. Jag tog ut det nya skimmelstoet jag inte kommer ihåg namnet på och hon var jättetrevlig. Vi börjar få gott om skimmelston nu tycker jag. Maxi, Liagh och denna. Alla är mer eller mindre ponnyer.

Den tredje ritten var klockan 10, och då var Ann här för att rida Rocky. Jag testade den nya lilla gråa ponnyvalacken Smokey och jag ÄLSKAR honom. Jag tror att jag älskar honom för att jag inte kommer behöva jobba så mycket med honom, vi har nog med projekt... Han är lugn att rida sist i grupp, hoppar som en gud men är ändå inte tråkig. Och till råga på allt så är han urgullig!!

Jag har tagit bilder hela dagen för en gångs skull, men jag kan inte hitta adaptern till mobilminneskortet..Satan!

Det är otroligt var man hinner på en morgon om man är några stycken. Klockan 11 idag var 9 hästar motionerade, det är inte helt illa tycker jag!


Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0