FINISHED!

Vi är ÄNTLIGEN klara med crosscountrybanan nu, är vi inte duktiga?

Lite tillpiffning är kvar att göra, små detaljer alltså, men alla hinder är målade nu. Det har inte verit helt fel att göra något annat än att vara i stallet, och solen har skinit så snällt på oss varje dag. Jag har fått den fulaste brännan NÅGONSIN, det ser ut som en fjortitsminkning eftersom att jag haft polotröja på mig och inte blivit brun på halsen. Jag kommer få gå runt naken med en påse på huvudet för att jämna ut detta.


Jag kom upp för lunch, men då ringde Oliver och sa att jag skulle rida Charlie för veterinären var här och skulle besikta honom för eventuellt köp. Vincent skulle köpa honom alltså. Jag trodde redan att han ägde honom!! Hur som helst var han halt, så vi får se vart detta slutar. Han har ju trots allt haft honom på hunt rätt mycket, så det kanske är det som skapat det?


Snygg är han i alla fall!

Jag red inget idag förutom Charlie, men jag mockade G-stallet och så tog jag Del's box åt Janet. Snäll är bara förnamnet på vad jag är, haha! Hon hade gården klar när vi kom upp efter målningen, och hon är inte lite petnoga med allt längre. Antar att första-intrycket-rycket är borta nu. Hon är helt okej!!


Saker känns bättre nu igen :)


Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0