End of discussion

Imorgon är det 3 klasser som jag förklarat, men förutom det så är det två olika "klasser" i varje klass.

Single & Pairs

För den som inte fattade så kan man antingen rida själv eller i par. Ingen vet riktigt reglerna i parklassen, men någon trodde att hästen efter måste hoppa inom visst många sekunder efter den första eller något. Sen verkar det som att det går på snabbast tid, inte efter en medeltid...

Hur som helst är det Michelle, Pia, David och kanska Janet som startar. Dom velar fram om tillbaka om vem som ska rida med vem, om dom vill rida i par, om dom ska rida över huvud taget, osv. Först skulle Pia rida med Michelle, sen David, för Michelle skulle rida själv. Sen ville Michelle ha sällskap igen, så hon skulle rida med Pia, men alla bara tjorvade. Tillslut sa Oliver att jag skulle rida med Pia så hon visste att hon hade säkert sällskap!

Hon rider MrFox, och det är bara babyklassen hon startar med honom, så jag tar Lee. Varken Frodo eller TipToe är särskilt bra hästar att rida sist med... Äsch, så fel jag hade om min skäckteori!



TEAM SWEDEN - WOHOO :D!
- Vem behöver veta nått om regler egentligen...?


Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: MammaJane

Gissa vad jag kommer göra på hotellrummet imorgon natt??

Det ska bli såååå spännande att läsa!



Lycka till och ha kul!!



JihadJane

2010-03-20 @ 23:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0