BBQ-night

Kom precis på att jag skrivit småsaker om igårkväll men aldrig berättat vad det var;
BBQ-night (ja, i mars. Dock inomhus.) för att huntsäsongen är över. Och såklart för Davey som fyllde 21.

Tydligen behöver man en bal OCH en partykväll innan alla fattat att den är slut.


Jag var inte där för middagen, men när jag kom dit ville Davey att jag skulle smaka all maten ändå. Dom göder mig. Hur som helst släpade han ut mig genom någon bakdörr i kolmörkret, och jag snubblade och satte handen i något kallt och slemmigt. Den första bilden som kom upp i mitt huvud var en död människa (för mkt skräckfilm?), och jag hade nästan rätt. Det var en död gris! Dom hade en halv gris på ett spett över någon slags grill. Värsta grillningen á la Asterix o Obelix!!

Davey styckade bitar av grisen med sin pannlampa på, och dom som följt med ut stod bara och skrattade åt mitt chockade ansiktsuttryck. Ja, potatisen var ju god i alla fall.

I stora drag vad som hände/upptäcktes igår;
- David åkte hem tidigt för han hade ont i ryggen.
- Lisa var jättefin.
- Jag suger på biljard, och nu vet alla om det.
- Dee har en jättegullig dotter med bra musiksmak.
- Jag var jättelång med mina nya skor, men alla älskade dom.
- Davey fick mig att lova att jag aldrig åker hem. (yea right...?)
- Ross drack för mycket och sjöng för högt och falskt.
- Jag hade mobilen i väskan och kollade aldrig tiden.
- Förra punkten resulterade i att jag kom hem runt 2. Jävligt bra gjort Wilma.
- Killen som är snygg på sin häst men ful på backen utan hjälm var där. Ointressant, haha!
- Jag måste träna på irländska sing-a-long-låtar, för när gitarren kom fram kände jag mig efterbliven.


Jag är för övrigt känd som soft-drink-girl, väldigt vackert. Det höll på att bli coke-girl, men det lät lite fel så jag tog några 7up för att förstöra det namnet. Man vet ju aldrig hur folk tolkar det... haha.


Förlåt för att det är så bildlöst.


Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0