Anything for the costumers

Idag skulle Vincent ut och rida på Belview. Han klättrade upp på sitt lilla torn och jag ledde upp hästen till honom och hans fru som skulle hjälpa honom upp. Som vanligt halvramlade han över hästen, och tappade balansen lite så jag ställde mig och skulle knuffa upp honom.

Det värsta var bara att när han klev upp så klev Belview fram ett steg och ställde sig på min vänstra stortå, och jag kunde inte knuffa bort henne eftersom att Vincent skulle ramla om hon fortsatte gå. Det gjorde så ont!!! Jag log så länge han var här och när han red iväg sprang jag in i c-stallet och skrek lite, haha!

Det brukar ju gå över, men det gör fortfarande ont nu... Byta strumpor är olidligt! :(

Aja, det blir bra. Det gör bara så ont.

Tjockis Belview...


Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0