Almost done

Jag och Lisa har nästan målat oss runt hela banan nu!

Efter sista ridturen gick jag dit vi slutade igår för att hitta Lisa, men hon var inte där. Hon hade gått tillbaka till början och målat bananerna gula nu när vi fått den färgen. Jag mötte Dee och Ann på hästarna däremot, och Dee undrade om allt var okej med mig. Alex hade tydligen sagt till henne att jag verkat lite låg på sistonde.. Alex är för söt, haha!

Jag hittade Lisa och vi målade hinder från 11 till 5 utan problem. Nästan. Vi körde fast med jeepen en gång och fick ringa Oliver. Lisa trodde att han skulle döda henne. Jag fick höra hennes telefonsamtal på högtalare.

Lisa; I'm sorry Oliver, but..
Oliver; What now?
Lisa; The Jeep is stuck. I'm sorry!
Oliver; How can you get stuck in dry wather!?
Lisa; I'm a GIRL Oliver, I'm sorry!!
Oliver; Oh, jesus...
Lisa; I'm sorry....
Oliver; Say that again and I'll fucking leave you there!
Lisa; I'm..ok

Han asgarvade åt att det finns några få blöta kvadratmetrar på hela anläggningen, och dom hittade Lisa och körde ner i. Whatever makes him smile!


När vi kom upp till gården var i alla fall silaget gjort, så jag tog in hästar från hagen och sen red jag och Janet ut på Barnaby (hennes häst) och Frodo. Frodo tyckte att livet sög! Först fick han inte gå ut på hela dagen, fick ingen mat när alla andra fick eftersom att han skulle ut, och sen skrittade vi fram jättelänge. Han la av världens bock, så efter det galopperade vi runt ett GIGANTISKT fält (på tok för fort) - men hästarna blev trötta och glada!



Sjön är så vacker på kvällen!


...and so is Frodo!



Puss,

WilmaVictoria-






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0