Alive

02.30 är klockan nu, eller egentligen är den ju bara 1.30, men sommartid kom och förstörde allt. Nu kommer jag få sova absolut inget inatt, men det vare värt!!

Frodo var hur duktig som helst och sprang inte bort en enda gång! Jag tog Clints träns med pessoabett istället för hans egna med ett vanligt tvådelat tränsbett. Det enda han gjorde var att stegra så högt att han nästan sparkade en tjej i ansiktet när hennes häst töntade sig och ville inte gå igenom vatten. Vi fick gå före, hehe.

I början red vi runt på Flowerhills mark, så då hoppade jag lite hinder jag visste var okej. Sen red vi genom floden (Smokey halkade omkull och Michelle trillade ner i vattnet) och över på grannens mark. Även fast vi inte hoppade något där så var det ändå roligare eftersom att jag inte hade den blekaste om vart vi var.

FRODO VAR AMAZING <3



Nu; sängen!

Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: Mami

Hörröduru!



Nu får du skärpa dig med uppdateringarna.

Vad ska vi annars göra på kvällarna?



Vill ju inte gå miste om allt knas som alla Italianos ställer till.



Skynda, skynda.



Kram <3

2010-03-31 @ 15:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0