You didn't really miss anything...

Igår funkade inte internetet när jag skulle blogga :( !

Tur för mig att det inte blev så mycket gjort igår då, för då blir det inte så jobbigt idag, hehehe.


Kan väll säga att jag mest bara tvättade hästar! Allt hästar från söndagshunten skulle ut i hagen, och sen åkte Oliver till Roscommon för att fixa till markerna (bygga stenmurara) efter hunten.

Jag blev alltså alldeles själv med ca 10 dyngleriga hästar och en halvfrusen vattenslang. Kul!? Jag fick tvätta alla med en liten jäkla svamp och springa som en dåre med dom jäkla vattenhinkarna. Menmen, vad gör man inte för dom älskade djuren :) ?




Red Charlie också, bara ner till sjön och badade honom och runt en liten skogsdunge, och sen ner i vettnet igen. Målet var att han skulle bli ren, och det blav han ju. Klockan sprang iväg när jag tvättade hästarna så det blev inte mer gjort igår än detta.


Jo, juste! Jag blidde så arg när internetet inte fungerade att jag stack ut och sprang. Tänkte att jag skulle springa till ett ställe som jag visste hur långt borde det var, för jag blev lite "blind" i den tjocka dimman och uppfattade inte riktigt hur långt jag sprang.

Anyway, när jag hade sprungit föralltid kändes det som (wohoo, checka kondisen!!) så började det komma hus som jag aldrig sett förr. Bra att jag tänkte på att jag inte ser mina riktmärken över dom jäkla murarna som är på sidan av vägen här. Jag hade alltså sprungit längre bort än jag någonsin ens ridit!! Bra där Wilma.. ASBRA!


Vad skulle jag göra? Det var bara att vända och springa hem. Jag sprang seriöst längre idag än jag gjorde någon gång när ändå sprang var o varannan dag. Mysko.


WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: Jane

Heeeelt underbar bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0