Work Night ?


När jag inte har något att göra på kvällarna har jag kommit på att jag kan ta en häst och ha en egen jakt! Hur smart är inte det? Sen kan jag ha rävarna på mitt rum som gosedjur! :D
Hur gulligt som helst faktiskt, tycker ni inte?


Jag hade en i början av veckan, men tyvärr vet jag inte vad rävar äter så nu finns räven inte mer.. :( R.I.P. Rävis <3 Det var en riktigt fin räv, en moderäv som till och med hade färgat pälsen!!!


Jag la honom där sålänge, tills det börjar lukta illa...


Märks det att jag har lite för mig härborta ibland kanske?




Ps, det är egentligen en del till en gammal BikBokjacka, men om jag får reda på vad rävar äter så skulle det vara en himla bra idé. Då skulle jag slippa vara så ensam.



Puss,

WilmaVictoria -

 


Kommentarer
Postat av: Jane

Du är ju hysteriskt rolig!

Lotta bara skreeeek!!

-Va!! Har hon en död räv i papperskorgen?? Är hon inte klooook??



Jag höll på att skratta ihjäl mig...=)



Gotto love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0