Useless information

1- Ni skulle ha sett mig idag! Jag går som om jag har bajsat ner mig eller något eftersom att mina ben dödar mig efter igår. Kände mig som en gammal tant när jag hoppade upp på hästarna och såg säkert ut som det med...

2- Det är jättebra för mig att Lisa är här mycket. Hon pratar lite mer än hästarna, och det är ju trots allt språket jag är här för i "första" hand. Hehehe, inte hästarna alltså. Absolut inte!

3- Det var jättesoligt och fint idag, och efter att ha blivit riktigt varm på WonderBoy kunde jag rida i endast en tunn bomullströja o ridbyxor! Sen gick solen i moln och jag fick ta på mig en ziphood.. blä!


Jag vet inte varför jag skrev detta. Tänkte väll att ni skulle tycka lite synd om mig (1), att pappa ska bli glad att det blir nått vettigt gjort (2) och att ni skulle få bli lita avis (3).


Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer
Postat av: Jane

Avis var ordet!

Postat av: Åke

Både lära sig engelska och gå som om man bajsat på sej. Det är vad jag kallar vettigt! :)

Puss!

2010-01-27 @ 18:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0