They made me do it, i swear!



Ser ni vad det står? Annars kan jag skriva det med färre ord; BLOGGA NU DIN JÄVLA UNGE. Typ så.

Det är ungefär vad mamma säger också. Hon väcker mig genom att kasta datan i huvudet på mig och skrika "BLOGGA, BLOGGA, BLOGGA", och sen fortsätter resten av dagen i samma stil. Närrå, men nästan.

Att hon har min blogg som startsida för sitt interntet och blir ständigt påmind om att jag inte bloggar gör inte saken bättre. Alls.


Aja, sen jag kom hem har jag varit hos doktorn. Duktiga jag! :)
Han gav mig piller och skickade hem mig. Eller, ja, han gav mig recept på piller så dom fick jag inte förrän igår... Röda är dom, jättefina !

Fingrarna gör fortfarande ont.

Jag har ridit Bolero och kört race genom snöfälten i mörkret = hur kul som helst! Har även klättrat upp på Lyx en gång, och han var hur söt som helst! Lägger upp bilder på det när jag har andra datan. :)



Mitt internet är..ostabilt. Vågar inte skriva mer ifall internetet stänger ner sig så allt försvinner.



Men som svar till Anna: Jag skriver om Tippen när jag har träffat henne igen :D Jag mår bättre, och det rä skönt men tråkigt att vara hemma. Allt blev tråkigt efter 2 dagar typ, haha! Och jag vet inte om dom saknar mig. Dom har säkert värsta firarpartyna nu när jag är borta, hahah! ;)

Hoppas alla har fått en bra början på året. :)



Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kunde inte sagt det bättre själv Jane! Bra jobbat. Men som svar på om vi saknar dig, KLART VI GÖR!!!! Det är jääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääätte tråkigt att mocka själv, fodra själv, skrittmaskina själv, vattna själv... vad gör jag mer? Lagar mat själv, också jätte tråkigt!

Men det är inte ensamt iaf och det är bra.

Chat' ya later!

Pussåkram

2010-01-07 @ 14:57:08
Postat av: Jane

Hahaha!



Ja, hon överdriver just inte, min lilla dotter...!

Men seg är hon. Måste nog väcka henne igen med att kasta datorn i huvudet på henne och skrika BLOGGA!!!



Nu är hon på hugget och kollar biljetter!

...jag vill ju åxå åka.

Postat av: tant Anna

Åh, tack WilmaViktoria! Nu känns det bra att veta att de tar hand om dig. Vila ordentligt!

2010-01-08 @ 23:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0