Stolen Material

Kajsa hittade en sak på tjuvlyssnat som fick henne att tänka på mig. Tänk att allt som har med ett visst land att göra kan få någon att tänka på mig.. Heheh!!


Två tjejer ~15 sitter och väntar på bussen.

Tjej 1: Det kliar på foten…

Tjej 2: Klia då!

Tjej 1: Jag gör ju det!

Tjej 2: Vilket Irlandsproblem.

Tjej 1: Eh, vad sa du?

Tjej 2: Ja, vilket Irlandsproblem.

Tjej 1: I-LANDSPROBLEM heter det!

Tjej 2: Ja ja, samma sak.





I <3 Tjuvlyssnat.se !


Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer
Postat av: Josefine

HAHHAHAHHAHAHH :D

irlands problem ! xd

2010-01-23 @ 20:39:02
URL: http://jozefine.webblogg.se/
Postat av: Ancha

Haha - gud vilka problem ni har! :O

Haha!

Ja, men jag har inte så mkt ridning o sånt, skulle önska mer! Och lite hoppning, ja, you know!

Jag mår sisådär! D börjar gå till sig,

men ska till doktorn när jag kommer hem(torsdag).

Hur e d med dig då?

Ja - det e min kusin som fixat headern! Redigerat o mixtrat ihop! :)

Hela min sida har hon gjort :))



<33

2010-01-24 @ 22:16:13
URL: http://anchalott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0