Playdate?

Idag när jag red ut med Anne så frågade hon om jag inte kände mig ensam här. Jag har inte tänkt på det så mkt, men dtet gör jag nog inte. bara uttråkad när det blir långa kvällar. Jag vet ju att jag har Lisa att ringa om jag vill göra ngt. :)

Hon frågade om jag inte kunde låna Oliver bil. Jag fick dagens värsta skrattattack när jag såg framför mig hur jag kom farandes i hans monsterbil på dom småsmå vägarna här, och fick sen fram att jag var för ung. Jag är ju bara 16, hallåååå?

Hon fick en chock (oj vad ovanligt...?) och sa sen att hon har en dotter i min ålder. Hon tränar någon skum irländsk sport, men hon sa att hon skulle kolla upp när hon inte hade träning och kanske se till så att vi kan hitta på ngt tsm. Med andra ord, en playdate? Det känns mer som något min mormor skulle gjort mot mig när jag var 6 år och hälsade på henne på somrarna, haha!! Aja vi får se hur det blir.

Hoppas att hon inte är en retarded tönt utan vänner, att det är därför hennes mamma vill skaffa en vän till henne.


Jag har ju förresten fullt upp med min italienska korsordstidning!



Puss,

WilmaVictoria, the one and lonely-



Kommentarer
Postat av: Jane

...one and lonely!!



Du är ju bara FÖR fyndig ibland..eller för det mesta!



Gotta love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0