Not again!!

När jag kom ner imorse var det 3 minusgrader ute. Bläää!!

Vi håller alla tummar vi har här borta att kylan ska försvinna, för en ny köldknäpp är det absolut sista vi behöver här... Oliver är ganska orolig för det kan jag tala om.

Har precis skickat iväg alla hästar på hunten, 8 var det som åkte idag. Vincent hade ringt Oliver typ 12 inatt och sagt att han ville ha Charlie istället för Belview eller Willy som han hader velat mellan innan.

Vi märkte att Charlie var smutsig, så vi struntade i det och tog Belview itsället. Så går det!


Lisa hjälpte mig att fixa några hästar, och idag ska hon mocka. Jag tror att jag ska hjälpa henne att fylla på boxar eller något i väntan på att solen kommer fram och värmer upp marken. Jag fick tillochmed grusa lite på gården idag så jag tror inte att det är en bra idé att rida ut som småsprättiga ungponnyerna idag. Speciellt inte själv!

Oliver var lite söt häromdan. Han kom på att jag rider ju ut själv mycket nu, och han undrade om jag alltid hade mobilen med mig. Det har jag ju ALLTID, så jag sa att det är klart jag har det! :) Ok, sa han. Men looooova att du alltid alltid har med dig den, ok?
Jag lovade!



Nu är det dax för mig att gå! Lisa kom tillbaka med sin systerdotter nu, som idag är tränssmörjare! Som sagt, det blir nog kul för henne, hehehe.. :)



Var snälla och ta tillbaka kylan från oss nu!




Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: Jane

Snuttedig!



Hoppas verkligen att eländet försvinner FORT!

Själv slår jag ihjäl tid...har ju ingen box och rider inte förrän 18.15...såååååå.



Lite bonus att hitta en mitt-på-dagen-blogg!



See Ya!



PS Oliver likes you, tror jag!

Postat av: Åke

Minusgrader?? Fy vale!!

2010-01-23 @ 17:22:46
Postat av: tant Anna

är det fortfarande matolja till tränsen? ny sopborste? snart blir det varmare!

2010-01-23 @ 17:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0