New Room

Okej, det var tydligen 5 jag skulle flytta till, menmen.

Teresa har skaffat en electric blanket, som både jag och Anna tror att jag kommer dö utan. :) Vilket rum hade du Anna?

Jag flyttade över mina saker idag,och det var ganska enkelt. Använde mina två väskor, banankartongen och nån påse, sen var allt över. Jag lovade mig själv att plocka upp ALLT på en gång, annars skulle det drig bli gjort.. Jag känner mig själv så pass väl. :p Det var lite sorgligt att lämna gamla rummet. Jag kommer sakna dra-i-snöret-lampknappen på toaletten ju!

Jag har startat filten nu, och hoppas att den funkar och inte eldar upp hela huset, för det vore illa.

Här kommer bilder!


Måste gå genom en lååååång korridor nu..


Nästan hela vägen bort!! Ser ni det rosa nu..?


Ta-daaaa!!


Sängen :) Ser ni sladden till min filt? Den vita är det!


Skrivbordet och sånt


Sängände, garderob och toadörr.
Och bananlåda med mina undekläder eftersom att
det inte finns några jäkla lådor på garderoben.  


Toa-lätt!


Handfat med hörnspegel. Skevare spegelbild får man leta efter!


En liten hylla


Lampan får också leka hylla!!


Jag har en finfin lampa med en häst under :D!


Rosa bommor på mitt rosa rum!
På den övre bilden på skrivbordet ser ni att det var oranga, men jag bytte ut dom, hihihi!


Oranga blommor - orange vas! Säger sig själv...


Visst är det kul att läsa om blommor i en hästblogg :D?


Nu blev jag jättetrött... Hoppas det är varmt i sängen, för nu kommer jag upp!!


Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: tant Anna

Klart du bytte blommor!

Mitt rum var på Ladestown House, Mullingar, Co Westmeath. Det var sonens rum och han hade pokaler och rosetter överallt så jag hade inte heller plats för grejer någotnstans. Jag kastade dem typ på golvet. Badrummet såg man stjärnorna igenom taket. På riktigt! Fy vad det var kallt det var! Man tokrade sig i varmvattenberedarens rum brevid duschen och sen sprang man till sin uppvärmda säng. Ofta somnade jag innan jag hann stänga av den och då fick man frossa. Att vakna dyngsur av svett mitt i natten är inte heller något kul. Lycka till med nya rummet! Hur mår Conor efter sin hälta?

2010-01-22 @ 21:57:30
Postat av: Ancha

Jag tkr ditt nya rum ser jättefint o gulligt ut :D

Jag är såååå avis på dig Wilmis! Att du har det såå roligt där du e! :D Lyllodej<3 :D

2010-01-24 @ 20:38:09
URL: http://anchalott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0