Moving from 1B->6

Snart ska jag byta rum från rummet jag har nu till ett enkelrum. Det är rummet som Tamara hade, och det är ljusrosa väggar :D!

Tänkte att det är bättre att jag tar upp ett rum med en säng, än ett rum med 4 sängar och två duschar.. Gulligt av mig va? Jag har inga kort på rummet, men jag ska ta det när jag flyttat in.

Det enda dåliga är att värmen är dåligt där uppe, men Oliver ska köpa en "electric blanket" till mig så jag slipper frysa. Jag tror att dethär blir mycket mysigare, mer eget lixom. Har ett litet skrivbort där också, och fortfarande eget badrum med dusch. Och en garderob som inte är helt korkad som den jag har nu...

Det här blir jättebra! :)

Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer
Postat av: tant Anna

Bra med electric blanket! Skulle aldrig överlevt utan!!!! Du blir vacker i rosa!

2010-01-21 @ 22:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0