More riding for meeeee!

Lisa berättade idag att Oliver hade frågat henne nu, och hon ska självklart komma hit och hjälpa mig att mocka. Hon har varit här jättemkt huuuur länge som helst så hon kan stället!

Det blir ju en del hästar att rida nu, så jag ska lägga tiden på det istället tycker dom.

Oliver sa det också till mig senare. Det här blir awesome! :)

Hon frågade om hästarna var pigga och glada nu när dom stått mkt, och det är dom ju, så jag sa det. "Well, rather with you than me so!", sa hon och asgarvade. Jag tar det som att hon alltså inte vill rida än på ett tag...? Då kan hon mocka istället :) Hon är så snäll!!


Jag och TipToe :) , gammal bild !



Pussssss,

WilmaVictoria-


Kommentarer
Postat av: Jane

Oliver stiger i graderna!

Gotta love him.



Det här blir ju en helbra grej.



Sluta aaaaaldrig skriva!

Du får gärna skriva en hel novell varje dag =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0