Killing time is still my favourite game.

Sitter och drygar och väntar på att Oliver ska komma hem från hunten. Han skulle tydligen åka långt och hämta en häst skrev han i ett sms. Jag vet inte vad som är på gång nu, men några förslag har jag:

¤ Amerikanerna kan inte rida, så dom ramlade av och hästarna sprang bort.

¤ Victor blev lite för stark för Scott och har sprungit långt åt helvete.

¤ Amerikanerna är värdelösa och red vilse.

¤ Amerikanerna är jättedåliga, så dom kom inte ens över första hindret så Oliver måste hämta dom där.

¤ Amerikanerna försöker rymma med hästarna och simma hem till USA.

¤ Amerikanerna är bara värdelösa rakt igenom.

¤ Oliver ska köpa en ny häst som han ska hämta nu.




Jag återkommer senare med hur det var :)



Tur att det bara är två hästar att ta hand om när dom kommer hem iaf. Lär inte blogga ngt mer efteråt, för då blir det duschen och sen sängen för mig!! Jag har en träningsvärk i ryggen som dödar mig när jag sitter här ute. Älskar't!

Har lagat mat idag, för nu är jag trött på "paj" (köttfärs med potatismos på...). Så jag gjorde köttfärssås och pasta. Mycket mycket bättre måste jag säga. Har tillochmed dukat åt Oliver så han inte glömmer bort att äta...


Det ser ut som att kastrullen till höger är proppfull, men det är bara kladdet på sidorna, hah!

Gullig jag är va :) ?

Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: Jane

Snygga slutsatser..=D



Snutte dig som pysslar om din guardian.



=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0