I've seen enough!!!

Hejhej!

Den här mogonen var vi ute på en crosscountry klockan 10 med två tjejer som kommer hit ibland. Lite orutinerade, men helt söta är dom! Dom är vuxna men har inte ridit så länge.

Dom fick Polyanna och Ivory, och jag tog Joeys häst eftersom att Oliver inte hade sett den ute än. Jag red sist och han var den trögaste hästen i universum när vi skrittade, och sen började han tönta sig när vi skulle hoppa - suuuuck!! När dom andra red an mot hindret började han alltid springa sidvärtes åt höger, oavsett vart vi var och även om jag inte ens höll honom i munnen alls. Jättefrustrerande!! Efter halva turen red jag hem med honom.

Oliver såg inte vad han gjorde i början, men när jag berättade så fick vi hoppa ett hinder på ett av fälten för att han skulle se. "I've seen enough, I don't want him!"

Synd att han var så i grupp för han var jättesnäll fram, men en sån häst behöver vi inte fler av. Jag bryr mig inte så hårt, jag tyckte aldrig om den där hästen ändå.

Puss,


WilmaVictoria-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0