I'm getting company!

I mitten av februari kommer det en fransk kille hit som ska jobba med mig.


Vet inget om honom än, och lär inte få veta nått förrän han kommer hit heller. Hoppas han kan engelska bara, annars kommer jag få äta upp mina kinder för att inte börja skratta som när jag var i Frankrike.

När jag var där kunde jag förresten inte hålla mig. Jag skrattade så fort någon öppnade munnen = INTE okej.

Men ärligt. Vad svarar man när någon frågar "Do you want some brain?" vid frukostbordet...? - BREAD HETER DET DIN DUMMA FRANSKJÄKEL!!! Det värsta var att jag inte visste att han menade bröd. Hur ska jag kunna veta vad dom äter där i Frankrike, dom är ju helknasiga ändå.


Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: Jane

Ajajaj...nu gråter jag igen...!

Postat av: Rebecca

Hahaha det kanske blir som med Fabrice ;)) Han kanske inte kan sluta le och har en mamma med päls o fula glasögon hahahha!!

2010-01-29 @ 22:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0