Heaven on Earth

Idag är en ganska slapp dag.

Klockan är 11.05 när jag skriver, och hittills idag har jag morgonfodrat (yes, jag hann göra Diabolo innan Oliver!), haft Hugo Boss, Rocky, Newman och Tiny i walkern, och släppt ut nästan alla hästar från hunten i hagar.

Belview och Willy var roligast i hagen. Dom fick gå tillsammans i den största, och Belview låg mest och rullade hela tiden medans Willy sprang runt och bockade som en tok i en cirkel runt henne. Nu borde jag egentligen snart gå ut och börja ta in hästarna, men jag vill inte tvätta dom själv. Det är så svårt att hålla i dom och tvätta dom på bakbenen samtidigt, speciellt dom fjantiga. Jag vill inte gärna ta in en häst som vägrara gå in i spolspiltan heller, för då kommer vi få stå där hela dagen innan dan ger sig. (Ja, jag tänker då inte ge mig...). Lisa är snart här, jag väntar på henne!


Det är tokdimmigt här idag, så när hästarna galopperade iväg i hagarna så såg man dom inte efter ett litet tag. Borta! Himlen har ramlat ner på oss helt enkelt.


Har planer på att rida Brad idag i alla fall, och Charlie ska jag nog ta ut på en liten sväng också. Latté ska till sjön, och sen är det inte mycket mer att göra idag. Ganska skönt! Ska nog ta ut kameran o ta lite bilder så ni får se ikväll! Gulligt va :) ?

Nu är Lisa här!



Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: Jane

Gissa vem som ser fram mot att få läsa om Brad är överreklamerad eller helt j..la underbar!



Mami!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0