Give me summer

OKEJ, DET HÄR SKULLE LIGGA INNAN FÖRRA INLÄGGET!!!!

2010-01-21
10:04:00


Fierce bad weather today

, var det första Oliver sa när jag kom ner i trappen, och det stämmer. Blåst och regn om vartannat och även samtidigt... Blä!!

Jag har precis satt Clint, Wonderboy, McNally och Frodo i walkern, och nu väntar jag på att få byta håll på dom. 5 minuter kvar. Oliver klipper Ivory tror jag, och när han är klar och hästarna är ur walkern ska vi rida ut med hundarna. Jag ska ha nya hästen tydligen, så jag hoppas att hon sköter sig. Kommer bli lite trixigt när vi bara är två personer, så jag hoppas att hundarna är snälla.

Egentligen vill han ha en på varje sida om sig som ramar in hundarna, och 1-3 bakom sig som föser fram dom mot honom. Kim kunde inte idag, så vi får väll se hur det går. Jag ska iaf rida efter idag och "putta på" och skrika.

Dags för hästarna att gå vänster varv!

Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0