Forgot the conversation

Glömde skriva om en liten sak som fick mig att le idag.

Jag skulle bära in min sadel från sadelstället när Oliver kom;

- Har du fler hästar att rida?
- Ja?
- Så varför bär du in sadeln?
- För att jag ska byta?
- Varför då?
- För att denhär inte passar nästa häst.
- Åh... *ser förvirrad ut och går därifrån*


Han är nog inte riktigt van vid att jag har koll på det jag gör och gör saker "sakta men fort". Jag springer inte och ser stressad ut, men lägger upp en plan (hästar med likadana ryggar efter varann så jag slipper byta sadel bland annat...) så det går fort ändå.

I'm on the ball! ;)

Puss,

WilmaVictoria- 

Kommentarer
Postat av: Jane

Hahahaha!!

Obetalbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0