Finally!

Nu är hästarna avsadlade, påtäckade, instoppade i boxen och matade.
Utrustningen är intryckt i medical centre eftersom att sadelkammaren är låst.
Täcken och schabrak är upphängda på tork.

Det spöregnar ute, och jag saknar solen :( !


Oliver hade med sig en ny vit häst hem. Liten häst skulle jag chansa på, runt 155-160 kanske. Såg den bara på lastbilen, sen tog Oliver den. Vet inte hur det ligger till, om det är hans eller en ny inhyrning med det visar sig. :)

Nu hörde jag Oliver smälla igen dörren, så han sitter nog snart och mumsar på maten. :) Shepherdspajen är typ slut, och Roz's irish stew är inte så mumsig.. Hon smakar inte köttet, det är som bildäck att tugga!
Jag tror att hon vill kväva oss med köttet och gifta sig med Kim (haha?), sen när Kim rider sin galna häst och dör så får Roz gården. Vad tror ni ? :)


Nu; Duschen!
Sen; Sängen med en film på datan. Lovely!

Lite konstiga dagar behöver man, annars blir det tråkigt i längden.


Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0