...and off they go!

Var meningen att 11 hästar skulle på hunt idag, alltså två lastbilar.


Tyvärr har David blivit sjuk, så han åker inte till hunten utan får skjuts till tåget istället. Då blidde det bara en lastbil helt plötsligt! Ganska skönt faktiskt, så man slipper vänta på den sista ikväll. Den gröna har en tendens att bli så sen hem varje gång, jag undrar varför...*host*John sitter på puben*host*





Jag hade Belview, Willy, Greg, Zorro och Victor att salda, och så bytte jag täckte och lastade Splinter. Jag började tidigt, så det gick väldigt fort och jag var klar 9.18 med alla hästarna på lastbilen, inklusive Davids, Johns och Olivers. 9.30 skulle dom vara klara, så jag var i god tid.

Jag har inte så många att rida idag, det är skönt med att det är mycket hästar som blir rörda på av andra människor. Ska ta ut Moyroe på en sväng, och kanske Lee och WonderBoy eller någon mer. Alex har ju sin lediga dag idag så hon lär komma förbi och fika med mig, hihi, och så kommer Lisa och mockar såklart.


Alex har sin diabolo-dag idag :)


Kvällen igår var jättehärlig. Vi åt middag (mashed potatoes, kyckling, stekta "vita morötter" och sås) som David hade lagat och sen satt vi och kollade på Saturday Night Show eller vad det nu hette. Det var jag, Michelle, Oliver, David, Ivan Davey, och så kom Dee upp på slutet och babblade med oss ett tag. :)

Jag hade tänkt att kolla på en film igår kväll, men det var så varmt och skönt i The Den att jag inte ville gå därifrån. Lisa var ju här med sin data igår, och hon hade fått New Moon av en kompis, så vi la över den på mitt USB. Ska kolla på den så fort jag har sett klart Mamma Mia. (Okej, jag har sett Mamma Mia förut, men man blir så glad av den!).


Hoppas alla hade en superbra lördagskväll!


Nu ska jag ta ut hästarna som huntade igår så dom får stå ute ett tag och lera ner sig...


Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: Jane

Alex kanske vill rida....Amigo?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0