4 horses hunting

Som ni kanske listade ut av rubriken, så åkte 4 hästar på hunt idag.


Clint, som reds av italienaren Ivan som är här igen.


Wilson, som jag tvättade igår med som var lika smutsig idag..
STÅ HÄST, STÅÅÅ!


Charlie, Vincents nyaste häst som springer ut ur boxen om man inte låser den. Alltid!!

Och så Rio som jag inte har någon bild på. Han hade tydligen bockat lite idag, och Bernie hade skrikit till Oliver hela tiden "Han bockar av mig, han bockar av mig!!" Hahaha, stackars Bernie, hon är väll van vid gulliga Greg. Tur att hon har honom imårrn då. :)

Dom var tillbaka tidigt från hunten idag, så det var skönt. Jag slapp förresten kvällsfodra idag, gjorde bara dom i Medical Centre + Maxi, Simba, HugoBoss och rymligshästen. 9 hästar - najs!!

Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0