You won't understand me

Okej, jag måste berätta om en sak som hände här för någon dag sen. Egentligen är det mest för min skulle, för att jag ska komma ihåg det när jag tittar tillbaka, men jag ska förklara för att se om ni fattar.

Jag och Lisa stod och fyllde kärrorna med silage, och vi var trötta och okoncentrerade efter en dags arbete. Jag gjorde fula ljud varje gång jag lyfte, ni vet "gud-vad-tungt-det-är-stön".

Anyway, vi började prata om hundarna, att alla hade namn och att Oliver knappast kan komma ihåg alla namn.

L: He probably can't remember half of all the names.
W:  No, i mean, he can't even remember the names of the horses...
L: He can't? Who?
W: TipToe, he always calls her TikTak, TikTok or something like that. One time it was Lola!
L: Lola!? Omg, that's not even close.
W: No, i know...
*liten paus och jag lyfter ett tungt lass och gör mitt fina ljud*
W: It sounds like i'm shittin' or something.
L: Huh..?
W: Yea it does, don't you hear?
L: *viskar* Lola..Lola.. *höjer rösten* No i doesn't! LOLA!
W: Hahahaha WHAT? No, not Lola! My sounds!


Där någon gång hittade vi till samma ämne, och vi skrattade i år och dagar. Jag satt i ensilagen och Lisa ramlade framlänges ner över sin ensilagefyllda skottkärra och det gjorde förstås inte saken tråkigare.

Jag förstår att det inte alls är kul för er, vi har försökt förklara för alla men ingen förstår.


Visst är det tråkigt när det blir så?


Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: Jane

Haha, jag förstår!!

Riktigt riktigt kul, men alltid roligare när man är trött och på plats =)

Postat av: Madelene

HAHAHAHAHA! dog lite XD

2010-02-08 @ 23:41:28
URL: http://madurskaan.blogg.se/
Postat av: tant Anna

du e underbar! goddag yxskaft! tänk om jag kunnat blogga när jag var 19... då hade jag kunnat kontra med en del, promise! irländarna har sån humor!

2010-02-09 @ 21:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0