Why wait for food when you can get it yourself?

När jag kom ut imorse trodde jag att jag hade försovit mig för det var så ljust ute! Det känns inte som att det var länge sen vi fick fumla fram i mörkret för att hitta till lysknappen i A-stallet, och nu behöver jag inte ens använda lyset!

Jag började fodra I-stallet som vanligt, och när jag kom till H såg jag att den första hästen, Lexus, var borta. Jag fortsatte fodra och när Oliver kom ut var jag tvungen och fråga. Han var ju där igår kväll!

W; Eh..Oliver? Where is Lexus?
O; Is he not in there?
W; No.. but he was here last night.
O; Oh, well he's probably in a field or something. I'll find him later. He can't go so far, we live on an island, remember? Hahaha!


Surhuvet till höger fanns alltså inte där och tiggde mat imorse..


Hade det varit Hugo Boss eller Andy hade det varit andra bullar kan jag lova. Vi hittade Lexus i hagen bredvid Rocky när jag skulle hämta Rocky efter frukosten, och tur var väll det! Jag tror inte att David hade gillat ö-skämtet lika mkt som Oliver...

Det fulaste var att min första tanke var "Alex har blivit galen och kommer hit och släpper ut hästarna mitt i natten", hahaha! Jag måste berätta det för henne senare..om hon överlever dagen.

Hon ska sluta så fort hon hittat nytt jobb tror jag. Jag kommer sakna henne om hon flyttar långt bort! :(

Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0