WashiWashi!

WOHOO! Nu kan jag tvätta igen! :D


En är redan förbrukad!

Tvätta kan jag väll alltid göra, men vill jag ha tvätten torr måste jag ha en 2a. Torktumlare går rätt hårt här på Irland som ni kanske kan förstå... Alla använder den och den drar dyngmycket ström så Oliver har en myntautomat för att få igång den, och det är ju smart för honom men dåligt för mig.


Jag är för lat för att be om 2or tillbaka i växel när jag handlar, men så fort jag får en sparar jag den. Dock handlar jag inte mycket, men nu när jag fick 5 såg jag det som ett tecken; Tvätta dina kläder flicka lilla!!!'


Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: Mami På Vift i Uppsala!

Hej bejby!



Hittade en dator i lobbyn på väg ut till min frukost =)



Hoppas du är ok.



Hörs sen <3

2010-02-10 @ 18:19:40
Postat av: tant Anna

Duktiga du som tvättar! Hur trivs du med electric blanket? Verkar som om den inte räcker ner till tårna! Var rädd om dig och kör hårdare med slaven!

2010-02-10 @ 21:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0