Already wednesday!?

Vaknade upp med en vit vy utanför fönstret idag. Vita kanter på fälten och vit ridbana var vad jag såg från fönstret, men som tur var så smälte det redan.

Vi satte 8 hästar i skritten idag i väntan på att slasket skulle smälta. Visste ni att snön gör marken blötare och mjukare än regn gör? Vi mockade åt hästarna i G-stallet, hittade ett täckte till Lady, fyllde på halm i A-stallet och fixade lite annat på gården och sen kunde vi äntligen rida!


Lady - en ganska ny häst!


Jag tog Rio och gav Hennesy till tjejen jag inte ens kan namnet på än. Rio är framtung och jag hatar honom, end of story. Efter det tog vi Ivory och Peter Pan. Jag skulle försöka filma när vi red men min mobil är helt efterbliven och jag hatar den mer än jag hatar Rio när han är framtung, och mer än jag hatar folk som använder löparskor som vardagsskor. Med andra ord blev det ingen film.


En lugn dag har det varit, och jag och Oliver åkte till affären på kvällen. Dom hade flyttat runt allt i hela affären, så vi blev totalförvirrade. Det var kakor där tvättmedlet skulle vara!! Jag tyckte att det gick lika bra, men herrn i huset höll inte med. Alla kanske inte löser problem med kakor och tur är väll det!


Dagens låt:



Puss,

WilmaVictoria-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0