One of those days

Vi hade frost denna morgon igen, men jag släppte ut hunthästarna ändå.

Andy och Charlie (nakenfisarna) i en hage, Greg och Hegrid i en och Black Pince och Bart i en. Bart var såklart inte på hunt, men jag har inte tid att rida honom nu, och jag vet att han motionerar sig själv om man släpper ut honom. Han sprang som en galning idag igen, jag måste verkligen filma det någon gång. Idag bockade han ett varv runt hagen (som är gigantisk!) innan han rullade och sen tog andra hållet i hopp-galopp. Såg ut som att han hoppade osynliga studs i flera hundra meter... Tokhäst!


Hegrid - Greg


Charlie lekte fotomodell och stod blickstilla i evigheter.


Nästan blickstilla... och Andy stod för långt bost för att jag skulle orka dra mig dit.


Black Prince


Bart


Lägg märke till att han har flyttat på hinder nummer fyra som är mitt och TipToes volthinder. Borta!! Vad ska vi nu hitta på för kul om dagarna?


Lite grönt i alla fall...


Hästisar



Hugo Boss, WonderBoy, Wilson och Clint fick gå i walkern, och jag tog ut Spice Girl och såg till att hon hoppade eftersom att hon hade stannat lite på hunten i helgen. Måste varit dålig dagsform då, för idag var hon prefekt. Ja, så perfekt hon kan bli i mina mått med tanke på att jag inte gillar henne så mycket. Jag vet inte varför, för hon är underbar mot allt och alla och mångas favorit, men jag kan inte tycka om henne!!


Puss,

WilmaVictoria-


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0