Social for sure

Jag har blivit himla social på helgerna nu måste jag säga!

Igår blev det ingen pub, för alla mådde skit efter fredagskvällen. Alla utom jag, Oliver, Kim och Theresa som hade bättre för oss än att först jämföra vem som kan dricka mest och sen skryta om sin häst och alla 2metersmurar med taggtråd över som dom har hoppat när ingen annan såg. De verkade ha en kul kväll i alla fall låter det som på dem som faktiskt kommer ihåg något.

Istället för puben blev det hembeställnig av kinamat till Daveys hus. Förutom det vanliga gänget var även Daveys 19åriga syster Sheenagh (uttala "shinej" <- läs på svenska) och hennes kille där. Jag var tvungen att googla hennes namn, haha! Sheenagh är tydligen irländska för Jane. Tänk vad jag lär er!

Tidig kväll blev det med tanke på hunten idag, så efter att ha kollat klart på Take me out och All star Mr & Mrs åkte vi hem. Ingen melodifestival eller vad ni nu kollar på där hemma, haha! I <3 att slippa höra melodifestivalbabbel.



När jag precis har tvättat kam man till och med
hitta matchande kläder i min garderob!



Snart;
söndagsmiddag (lunch?) med Lisa och hennes svärföräldrar. Gulligt av dom att bjuda hem mig, haha! :)


Puss,

WilmaVictoria-

Kommentarer
Postat av: Jane

Nice!



Men snälla snälla älskling...klä på dina ben är du snäll.

Du kommer inte trivas i Rullstol.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0